چگونه سایت رایگان بسازیم؟


چگونه سایت رایگان بسازیم؟

آیا شما هم به یک سایت رایگان نیاز دارید؟

1- آموزش زیر که به صورت یک pdf کاملا تصویری + یک  فیلم از نحوه ساخت سایتِ رایگان است ، را دانلود نمایید

2- پس از دیدن فیلم آموزش که 5 دقیقه بیشتر نمی باشد، شروع به ساخت سایتِ دلخواه خود نمایید.ای آموزش و ساخت به هیچ علم و دانشی احتیاج ندارد و همه شما با دیدن این آموزش می توانید سایت مختص خود را داشته باشید. بدون پرداخت حتی 1 ریال هزینه.

3- مطالب آموزشی و محصولات دانلودی خود را در سایت قرار داده و به راحتی مطالب خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و یا کسب درآمد کنید( توجه داشته باشید که سایتِ شما مجهز به سیستم پرداخت آنلاین است بنابریان می توانید هر آنچه که می خواهید برای فروش قرار دهید).

 

هزینه دانلود این آموزش چقدر است؟

با توجه به درخواست های شما تصمیم گرفتیم که این آموزش را در سایت خود قرار دهیم و قرار بر این بود که این آموزش کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. اما به دلایلی هزینه ناچیزی برای آن اختصاص دادیم. هزینه این آموزش  1200 تومان است و ساخت سایت کاملا کاملا رایگان خواهد بود. دوستان عزیز این سایت کاملا حرفه ای بوده و مجهز به هر آنچیزی ست که شما می خواهید، و تمام مراحل ساخت این سایت رایگان است. یعنی شما بابت داشتن این سایت حتی 1ریال هم هزینه پرداخت نخواهید کرد.

امیدوارم مورد رضایت شما دوستان قرار بگیرد.

 

 

 

(سوالات خود را از قسمت زیر مطرح کنید پاسخگوی تمام سوالات شما خواهم بود)

 

 

این فایل را می توانید از قسمت زیر دانلود نمایید:

 

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 241

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

موضوع مورد نظر خود را از قسمت " آرشیو مطالب سایت" جستجو کنید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما