تمامی اعداد و ارقام کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی 98


تمامی اعداد و ارقام کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی 98

پس از گذراندن کلاس آیین نامه راهنمایی و رانندگی و همین طور کلاس فنی آیین نامه،شما می بایست در آزمون آیین نامه شرکت کنید. این آزمون ها معمولا هفته ای یک بار برگزار می شوند. تعداد سوالات این آزمون 30 سوال بوده و نمره قبولی 26 می باشد. یعنی حداکثر 4 سوال اشتباه!

از فروردین 98 سبک سوالات آیین نامه تغییر کرده است. اما سوالات هیچ کدام خارج از کتاب نیست. تغییر سطح سوالات از این جهت است که تا قبل از این با مطالعه فقط نمونه سوالات سایت های مختلف می توانستید نمره قبولی و یا حتی کامل را کسب کنید. ولی جدیدا طراحان سوال کتاب را مقابل خود قرار می دهند و سوال طرح می کنند بنابراین صرف خواندن نمونه سوال برای قبولی کافی نیست... پس در مرحله اول شما باید به کتاب تسلط کامل داشته باشید.

یک پیشنهاد موثر برای کسب نمره کامل در آیین نامه: (مراحل را به ترتیب انجام دهید)

 1- ابتدا یک دور کتاب آیین نامه را با دقت و حفظ تمامی مطالب آن بخوانید

 2- سپس تابلوها را چندین بار مطالعه کنید. روی اسم تابلوها کاغذ بگذارید که بدون دیدن اسم، بتوانید نام تابلوها را درست بگویید ( حتما روی            اسمشان کاغذ یا دست بگذارید)

 3- سپس نام شکل ها و رنگ ها را چندین بار بخوانید ( مانند مرحله دوم)

 4- در آخر تمام اعداد و ارقامی که درون کتاب هستند را حفظ حفظ باشید. این ارقام را پراکنده نخوانید. آن ها را یکجا داشته باشید و در کنار هم          مطالعه کنید.

با توجه به وجود اعداد زیاد در کتاب و پراکندگی آن در کل سطح کتاب، و مهم بودن این اعداد و ارقام بنده تمامی این اعداد را خط به خط جستجو و به صورت یک فایل پی دی اف 11 صفحه ای جمع اوری کرده ام. با توجه به اینکه از قسمت اعداد کتاب حدود 3 الی 4 سوال طرح می شود، بنابراین خواندن آنها اهمیت زیادی در قبولی شما دارد.

این اعداد باید یک جا جمع شده باشند و شما پس از مطالعه کامل کتاب، این اعداد را به صورت جدای از کتاب و پشت سر هم مطالعه کنید و اعداد هر کدام را با هم مقایسه کنید. اگر می توانید این پی دی اف را پرینت بگیرید و به صورت کاغذی مطالعه کنید ارزش مطالعه شما چندین برابر خواهد شد.

با توجه به زیاد بودن این اعداد و پراکندگی آن ها در سطح کتاب، دانلود این فایل را به شما پیشنهاد می کنم.

 

این فایل  از 2 طریق قابل دانلود می باشد:

1- انتهای همین مطلب این فایل را دانلود نمایید

2- از طریق برنامه بازار این فایل را دانلود نمایید

 

این فایل در برنامه بازار نیز وجود دارد

اگر مایل به تهیه این فایل از برنامه بازار هستید کلیک کنید

 

 

با نظرات خود من را در تهیه هر چه بهتر این مجموعه های آموزشی همراهی نمایید. 

با تشکر. مهندس رزمجویی

 

 

 

این فایل را می توانید از قسمت زیر خریداری و دانلود نمایید(لینک دانلود بلافاصله پس از خرید برای شما نمایش داده خواهد شد):


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

موضوع مورد نظر خود را از قسمت " آرشیو مطالب سایت" جستجو کنید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما